Konum At - 2. Bölüm Tanıtım

26 Eki 2020
17 788 görünümler

Konum At - 2. Bölüm Tanıtım
Efsaneeeee bir bölüm geliyor! 29 Ekim perşembe günü saat: 18:00'da ilk gösterim yaparak hep beraber izliyoruz. Sohbet panelinde Cem İşçiler ve Fazlı Polat da olacak :)
Sosyal Medya Hesaplarımız - Our Social Media Accounts
Cem İşçiler İnstagram - instagram.com/cemisciler/?hl=tr
Fazlı Polat İnstagram - instagram.com/polatfazli/?hl=tr
İnstagram - instagram.com/ruppettv/
Facebook - facebook.com/ruppettv/
Twitter - twitter.com/ruppettv
İletişim Bilgilerimiz - Our Contact Information
E-mail - ruppettv@gmail.com
Whatsapp - 0533 152 46 64
#Cemisciler #mesutsüre #Fazlıpolat

YORUMLAR
  • Efsaneeeee bir bölüm geliyor! 29 Ekim perşembe günü saat: 18:00'da ilk gösterim yaparak hep beraber izliyoruz. Sohbet panelinde Cem İşçiler ve Fazlı Polat da olacak :) Abone ol bildirimleri aç kaçırma...

    Ruppet TvRuppet Tv4 aylar önce
    • Bak Gelirim , Fakir Cem Olurda , Polat Fazlı Olmazssa .... Hamınızı ....

      TheArtniyetTheArtniyet4 aylar önce
  • müthiş

    İZMİR MAN İN İSTANBULİZMİR MAN İN İSTANBUL3 aylar önce
  • Çoookk güldüm.. Harikasınız 👍

    Cilem EtilCilem Etil3 aylar önce
  • Mesut’un mikrofon sıkıntılı gibi. Bölümün tamamında öyle değildir inş. Ya nerede Fazlı var orada ses kalitesi düşüyor, anlamıyorum ki :D

    Green CatGreen Cat4 aylar önce
  • Bence oldu bu iş

    kadir sinan özlükkadir sinan özlük4 aylar önce
  • (GENIUS MODE ACTIVATED) Aslında her hafta ya da iki haftada bir yeni format bulursanız Mesut Süre'yi de bu ekiple sürekli izleriz. Adam reddedemiyor. :) (GENIUS MODE DEACTIVATED)

    Onur ErkanOnur Erkan4 aylar önce
  • Ne kadar para kazanıyorlar abone ol hemen öğren.

    Ne Kadar Kazanıyorlar ?Ne Kadar Kazanıyorlar ?4 aylar önce
  • Kesinlikle izlerim ama artık eleştirmek gerektiğini düşünüyorum. Kim youtube da program yapsa mesut süreyi çağırıyor ve onun üzerinden prim yapmaya çalışıyor. Mesut süre ile program kesinlikle fazla izlenecektir o kesin klişe olmadı mı abi artık. Siz bir fikir vereyim o zaman Ruppet abone olanlarla paintball yapın veya halı saha maçı yapın.

    Sebahattin DincSebahattin Dinc4 aylar önce
  • VALLAHI yuklemisler , yey

    robbie turkkrobbie turkk4 aylar önce
  • Aa, birinci bölümü ilkinden sonra çekmişler.

    Ben LinuxBen Linux4 aylar önce
  • 00:37'de Fazlı Polat topu Maradona gibi göğüslemiş, şapka çıkarıyorum ama o son vuruş nedir, şapkayı geri taktım sdasda

    Evren İçenerEvren İçener4 aylar önce
  • İşte beklediğimiz bölüm. Sabırsızlıkla bekliyorum. Mesut aslanımın arabada otururken kafasının nerdeyse tavana değmesi, yedekteyken seçilmek için ayağa kalktığında kafasının yine yukarıya değmesi, ses sorunundan dolayı patlayan sesiyle bile yine komik olmayı başarması... Gülmekten yüz kaslarımızın uyuşacağı belli. Aslanım Süre, biz beleşçi. Nereye gidersen oradayız, bizi tanı.

    Regina PhalangeRegina Phalange4 aylar önce
  • Fazlı şu kolu bıraaaaakkkkkkk ahahhhhhahahahh

    Betül TuncarBetül Tuncar4 aylar önce
  • Bu kaledeki çocuk geçen bölüm beyzbolcuydu bu bölüm kaleci hiç mi işi gücü yok para bari ödeyin çocuğa alıkoyuyorsunuz habire 😂 ve umarım mesutun mikrofonu bölüm boyu böyle değildir şaka kaçırmak istemiyorum 😭

    Zey NclZey Ncl4 aylar önce
  • Yemin ederim Fazlı ve Cem'in esprileri saçma sapan ama yinede gülüyorum.Bu adamlarda bişe var yakında çözecem.Takipteyim😉😉

    turgay şipalturgay şipal4 aylar önce
  • farklılık olsun diye ilk bölüme değil 2.ye almışlar mesutu

    elif bayınelif bayın4 aylar önce
  • cem mesut süre komik değil her programı onla yapmaya çalışma adam popüler video izlenme yaptırıyor muhabbeti fena değil ama komik değil yanlış yoldasın

    crAshcrAsh4 aylar önce
  • Mesut Süre geldiğine göre resmi olarak bu program başlamıştır. Asıl birinci bölüm budur, aksini iddia eden beleşcidir.

    Nur ZeybekNur Zeybek4 aylar önce
  • Mesut abi pes de oyuncunun boyunu fullemiş karakter gibi duruyor yanınızda

    Mesut Kursat DemirciMesut Kursat Demirci4 aylar önce
  • Niye ilk bölüm olmadi merak ediyorduk çok da geç kalmadı

    Mesut Kursat DemirciMesut Kursat Demirci4 aylar önce
  • Çok komik adamlar bunlar şuboloboloploplooooooop

    Sultan BaykusSultan Baykus4 aylar önce
  • Cem benzin vay canına abi canına mı susadın he tabi evde sularda akmıyor dimi olsun evde plazma var birde vantilatör haklısın helal be abi 😁😁 devam

    Muhammed ÖzcanMuhammed Özcan4 aylar önce
  • Mesuuut süreee 🤣🤣

    ilknur ipekilknur ipek4 aylar önce
  • Umarım format tutar da daha iyi mikrofonlara geçersiniz abi

    Emir ArslanEmir Arslan4 aylar önce
  • Mesutun çorap külotlu değilmiş yine öğrenmiş olduk😂

    KZLYHSKZLYHS4 aylar önce
  • Ulan tanıtımmış bu. Bende açtım uzandım niye bitti bu diyorum. :))))

    UniquerealUniquereal4 aylar önce
  • Mesut abinin performansı düşmüş, normalde ilk programa gelmesi lazımdı bu sefer ikinci programa geldi ama birazcık üstüne düşerse bence eski konumuna ulaşacaktır. inanıyoruz.

    Tuncay ŞimşekTuncay Şimşek4 aylar önce
  • X:Bu konsept tutmaz.. Y:Neden? X:Mesut Süre ilk bölüme gelmemiş

    AysenurAysenur4 aylar önce
  • Aman da perşembeler olmasın şimdi 😬

    nevermindnevermind4 aylar önce
  • Hadi hayırlısı

    Alp TekAlp Tek4 aylar önce
  • Beklenen konuk 👍😄

    ilknur özdemirilknur özdemir4 aylar önce
  • Mesuuut sabırsızlıkla bekliyoruzz

    Selinay SlnSelinay Sln4 aylar önce
  • Aslanlar geliyor aslanlar

    Mustafa ÇakırMustafa Çakır4 aylar önce
  • Ya şimdi atın işte ne perşembesi

    23 Yıl Önce23 Yıl Önce4 aylar önce
  • Oo yine beleşe izlicezz .Aslanım her yerdeyiz he dikkat et

    forkiforkiforkiforki4 aylar önce
  • Haftaya ilker abi sonra anlatan adam kemal ayca diye devam eder hadi bakim

    veli can aydınveli can aydın4 aylar önce
  • mesut geleneği bozmuş. yeni projelerin açılış konuğu odur, 2.nin değil. 😑

    Spartan MYSTSpartan MYST4 aylar önce
  • Ben buradan Fazlı Polat ve Cem İşçileri kınıyorum. Yahu bu adam size ne yaptı da onu ilk bölüme konuk almadınız . Mesut Sürenin bir geleneği vardır hep ilk programa konuk olur . Bari salı günü yayına koyunda bu ayıbınız silinmiş olsun 😅😅

    Ömer Alper DalakÖmer Alper Dalak4 aylar önce
  • abi seste sıkıntı mı var

    hiperhunikhiperhunik4 aylar önce
  • Yağlı güreş ne zaman ve hangi konuk ile olacak :)

    Zafer ÖzdemirkanZafer Özdemirkan4 aylar önce
  • Mesutun 2. Bölüme gelmesi totem heralde program tutsun diye :)

    Uğur KavasUğur Kavas4 aylar önce
  • Mesut Abi’nin konuk olması çok iyi olmuş... Ee hep siz mi konuk olucaksınız? Bu arada Cem Abi’nin sahnesini çok merak ediyorum:)

    özkan Arikanözkan Arikan4 aylar önce
  • offf atmayın şu zehirli oku.. sınava kalmış 10 gün fazlı ve cem üstüne mesut bi video geliyo hüüüğ neyse mesut beye fazlı beye cem beye selamlar madem kanal favlıyo selamımı da iletirse sevinirim ben şeyma bebek beni iyi tanısınlar

    Şeyma BebekŞeyma Bebek4 aylar önce
  • Bu üçlünün olduğu videonun kötü olma imkanı yok

    OğuzOğuz4 aylar önce
  • Ahanda Mesut Süre

    TunahanTunahan4 aylar önce
  • Hamına koyarsınız hahshdhs

    Arif sözenArif sözen4 aylar önce
  • Bekliyoruzzzzzzzzz.

    Ergün EyinlioğluErgün Eyinlioğlu4 aylar önce
  • İlk bölüme Mesut Süre gelmesi lazımdı bu geleneği bozdunuz kdkdkd

    Ozan TürkOzan Türk4 aylar önce
  • Bayburtun gururu Fazlı Polat :)

    Serdar UzunaySerdar Uzunay4 aylar önce
  • messsut sürrrre

    varsayalimserhatvarsayalimserhat4 aylar önce
  • Bizde diyorduk ki ilk Bölümde Mesut bey yok. İnnannamadık.

    Paten HareketleriPaten Hareketleri4 aylar önce
  • Sabırsızlıkla bekliyoruz

    Cihan EyinliogluCihan Eyinlioglu4 aylar önce
  • Zaten bu kanalda izlenmiyorsunuz abiler neden kendinize kanal açmıyorsunuz bence değişen bir şey olmaz gibi 😂

    Sapere AudeSapere Aude4 aylar önce
  • Ekip şampiyonlar ligi gibi. Bekliyoruz

    Alper AtakanAlper Atakan4 aylar önce
  • Bekliyoruz

    Mr. MirkhanMr. Mirkhan4 aylar önce
  • Fazlı hep ofsayt ya, geçen program bad diye tshirt giydi, şimdi de forma numarası 69 :)

    Evren İçenerEvren İçener4 aylar önce
    • badbear sponsorluğunda aldığı bedava tişört ve 69 da Bayburt'un plakası adamı kötü tanıma lütfen ;)

      Sapere AudeSapere Aude4 aylar önce
  • Büyük başkannn!!!

    Görkem EyinliogluGörkem Eyinlioglu4 aylar önce
  • Gol olur...

    Ceyhun KuruogluCeyhun Kuruoglu4 aylar önce
  • Abi biz basit insanlarız, Mesut Süre gördük mü izleriz

    Samet ŞahinSamet Şahin4 aylar önce
TRdowns